Portfolio och annat

Här sitter jag nu och gör allt som jag egentligen inte borde göra. Jag skriver på MSN med mormor, lyssnar på musik, surfar på nätet, dricker kaffe och sätter ihop en mall för min såkallade portfolio. Portfolion är alltså det dokument som jag kommer examineras i. Skriver jag en bra portfolio om hur jag har utvecklats under kursens gång så skall det nog inte vara några problem med ett betug G. MEN, detta återkommande MEN. Det är såååååååå tråkigt. Finner ingen ro, lust eller vilja. Jag gör bara en massa annat. Dessutom snöar det, och det lägger sig. Fy alltså, jag hatar snö. Jag vill har vår och sommar nu. Värme, fågelkvitter och åskoväder! Men nejdå, det skall snöa, vara kallt och blåsa. Usch.

Jag vill läsa mina böcker igen, jag vill inte plugga.
Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0