Promenad med Robert

Ja jag och Robert har varit på promenad. Det var jättelänge sedan vi gick på promenad, så det var jättemysigt och kul att vi gjorde det. Vi gick runt halva Gråbo, pratade om vad vi skall ha för bil och sådant. Jag måste ju skaffa körkort nu med tanke på att mamma och pappa skall kolla på hus i Herrljunga. Orka pendla dit och inte kunna åka hur som helst, så jag får fan ta mig i nacken nu och fixa nytt lämp igen. Måste först och främst kolla synen och så, för det måste man göra. Och så måste jag skaffa fram mer pengar, på något sätt. Mamma och pappa skänker förhoppningsvis lite pengar, men det lär inte räcka. En intensivkurs kostar lite, plus boende i två veckor och så.. Så ja. Jag SKA i alla fall ta ett körkort i sommar, JAG SKA GÖRAT! Det är bara pengarna som hindrar mig..

Nu skall jag kolla på Beck - den svaga länken.
Tjipp.

Kommentarer
Postat av: Mormor o morfa

Jeepii

Vi håller tummarna för körkort i sommar. Ska nog köp en triss-lott snart.

Kraisa

2009-03-10 @ 21:49:18
Postat av: Carin

en trisslott? Varför då?

2009-03-11 @ 10:20:14
URL: http://fortrollamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0