Räkningar, tvättning, städning och fattigmanslunch

Har betalat alla räkningar nu, köpt busskort och kattmat på djuraffären. Visst den maten är något dyrare, men den mättar mina pissars mage mer, och de har fin päls och mår bra. Dessutom spinger jag inte på Bonum varje dag för att köpa kattmat, nej den här kattmaten håller ca 1½ - 2 månader. Perfekt tycker jag. Men, nu är jag nästan pank igen, efter alla räkningar, busskort och kattmat.. Så därför äter jag en såkallad fattmigmanslunch - kokt broccoli och blomkål.

Nu ska jag äta mina grönsaker, snart kan jag dessutom sola!
Tjenixen

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hihi tack! :)

2009-03-26 @ 08:33:16
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0