Roberts födelsedag, min namnsdag och våffeldagen

Idag är det mycket som händer, i alla fall om man utgår ifrån vad det är för dag - 25 Mars 2009. Robert fyller 22 idag, nu börjar han bli gammal och skruttig. Jag har namnsdag, Marie samt att det är våffeldagen! Hur ska jag då styra upp denna dag? Jo, jag skall städa lägenheten för det ser ut som ett bombnedslag här. Har lovat Robert att jag skall göra Spagettie och Köttfärssås till middag, och när jag har tränat ikväll, då skall jag komma hem och grädda våfflor som kvällsmat! Mumma :)

Nu sitter jag här, i mitt kök och lyssnar på Melissa Horn. Snackar med Pernilla på msn och Lucifer ligger här och tvättar sig. Skall snart äta lite frukost och zappa på tven, tror jag. Sen skall jag städa och göra det någorlunda fint i alla fall :)

Vad ska ni göra på våffeldagen? Äta våfflor?
Tjillevippen.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis på namnsdagen, grattis till Robert på hans födelsedag! :)

Det blir nog våfflor för vår del idag också fast ikväll, man får ju fuska lite :) Kramar

2009-03-25 @ 09:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0