Sitter i gästrummet ...

... och skall sitta här tills Jenny somnat. Hon mår dåligt och är lite nervös för skolan imorgon. Det var någon hon var ovän med, eller ja, någon som var sur på henne för ingenting. En mycket patetisk sak! Jaja, hon är i alla fall rädd för att hon inte skall kunna somna, så jag lovade henne att sitta här tills hon somnat. Som en vakande hök :)

Dagen har varit sådär. Tänker absolut inte nämna detaljer. De som vet, de vet och resten behöver inte veta. Men det har varit en mycket rörig dag idag. Väldigt rörigt. Dålig start på morgonen, men bättre nu ikväll. Alla har la kriser i olika former och skepnader..

Skall i alla fall vara hemma imorgon. Är ledig från skolan och skall plugga. Jenny skall till skolan och prata med sin fröken och den där patetiska personen. Därefter kommer hon hem till mig igen. Hon vägrar vara i skolan hela dagen. Så hon kommer hem imorgon till mig och äter upp sin halva pizza som hon lämnade idag. Vi har haft "tjejkväll" idag och Robert fick också vara med :) Hur som helst skall jag plugga imorgon. Har MASSOR att läsa. Jag får skylla mig själv att jag inte lagt upp saker och ting så dåligt, men samtidigt kunde jag inte koncentrera mig idag.

Nej, nu ska jag gå.
Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0