Skor och kjol

Jag har hittat världens snyggaste skor! Rosa, självklart. Och hög klack, närmare exakt 13 cm klack. Jag vet, jag skulle bli gör lång om jag köpte dem, faktiskt 1,82 cm lång.. Vet inte om Robert hade uppskattat det :) Dessutom vill jag inte se allt för lång ut, men de är ju såååå snygga! Finns i gult och blått också, men de ända som finns i min storlek är de blåa, och dem vill jag inte ha. Alla andra finns i storlek 40 och uåppåt..



Tycker också om dessa, 12 cm hög klack och jag blir 181..


Skorna finns på http://Nelly.se

Igår köpte jag en volangkjol på Lindex. Gör söt! Det var Lina som tipsade mig, och så fick det då bli! Haha :) Tyvärr hittade jag ingen bild på Lindex hemsida, men det är svart med massa rosa blommor. Robert tyckte också att den var fin, det var la ett bra betyg? :) Har på mig den nu iaf, skall ju på kalas för Robert - hemma hos hans föräldrar..

Nu ska jag käka frulle.
Tjillevippen


Kommentarer
Postat av: Lina

Kärlek till dessa skor!

2009-03-29 @ 12:06:14
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0