Sova, sova, sova, säng, säng, säng

Ni vet, jag skrev tidigare att jag var irriterad på elektrikerna som inte hade kommit än - vilket de fortfarande inte har gjort.. Så jag gick och la mig. Jag har sovit i en timma i sängen, med kläderna på, pluggboken bredvid och Lucifer liggandes på min sida. (Jag sover på sidan).. Men NU skall ja ta tag i pluggandet igen. Så grymt tråkigt bara. Eller, det är ju intressant, men kursen är så rörig att man inte orkar.

Skall göra lunch snart med. Börjar bli hungrig - har ju trots allt varit uppe sedan 6:45. Skall ta och koka lite ris då och värma upp den där fruktiga lingrytan som blev över häromdagen. Det passar nog utmärkt ihop, det tror jag :)

JAG VILL SHOPPA!
Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0