Too mycket

Idag har jag varit i skolan. Vi har gått igenom tre stationer där vi grupp för grupp fått redovisa muntligt om vad vi utfört på våra VFU-platser. Jag berättade att jag hade högläsning ur "Sunes Skolväska", att Sune skickade brev till barnen via mig - där han hade små uppgifter samt att vi skrivit en egen text till "Blinka lilla stjärna". Dock vet jag inte om jag hade bra eller dåliga uppgifter - ena läraren kändes väldigt skeptisk mot mig och det jag gjort.. men men. Så går det när deras kurs är hur rörig som helst. Förstår noll och de har varken gått igenom examinationen eller annat.. men men..

Sitter hemma nu. Värmde mat från igår, bandpasta med någon fruktig pastasås till. Med linser och ananas i och så. Jättegod! Har fått info om att elektriker skall komma in i vår lägenheter den 3/3 och 4/3 - problemet är bara att det är den 3 mars idag. Och om det nu är så att de skall in här imorgon, tycker jag att de är ute i väldigt dålig tid och informerar om det! Lite framförhållning får man la ändå ha, eller? Är det för mycket begärt kanske? Skit NEA..  eller vem det nu är som skickat infon. Det står liksom att de behöver en nyckel om man inte är hemma, men inte vem man skall lämna nyckeln till? dessutom, ja, nej. Jag blir irriterad på detta faktiskt - även om jag är hemma imogon och har läsdag!! Men men..

Hörde att Sanna klippt sig kort med, eller ja, de där frisörerna.. Sanna, ta en bild, jag vill se! Hoppas du vart nöjd med. Dessutom vill jag gratta Maria, som fått körkort idag. Grattis!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0