Trött

Jag är så trött! Har egentligen ingen anledning till att vara det, speciellt inte när man knappt gjort något alls idag! :/ Mysko tycker jag. Orkar inte ens laga mat, jag som älskar att laga mat. Nej jag och Jenny skall äta Panpizza (!) en fredagkväll som denna! Usch..

Jaja, imorgon kanske jag ska åka med mamma och pappa till Herrljunga/grunde, för att checka in huset de är intresserade av. De skall nämligen på visning imorgon klockan 13. Men de har bestämt med en annan familj, som vi känner sen barndomsben - som också skall flytta till Herrljunga (!), att åka på picknick innan och kolla in det huset som de skall flytta till. Och det vet jag inte om jag orkar med, då stannar jag mycket hellre hemma hela dagen för att sola. Faktiskt. Men men, nyfiken som jag är vill jag ju se hur huset ser ut på riktigt också, inte bara på kort.

Nej, nu skall jag slänga in Panpizzerna i ugnen.
Tjillevippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0