Utmaning!

Tre jobb jag har haft:
Städerska, Vikarie inom barnomsorgen samt skolan (!?)

Tre platser som jag bott på:
Gråbo - Hjällsnäs, Gråbo - Grönbacka och Gråbo - Lundbyvägen.

Tre tv-program:
Room Service, Arga snickarn och Bygglov.

Tre favvo plagg:
Svarta byxor, snygga t-shirts och fina tunikor/klänningar.

Tre favvo maträtter:
Vegetarisk lasange (mitt egna recept), Tacos och Potatisgratäng med grekisksallad.

Tre platser där jag skulle vilja vara just nu:

Thailand, intensivkursen för körkortet och på platsen jag har klarat uppkörningen på :)

Jag utmanar:
deiwen.blogg.se
malinnaslundh.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Malin N

Tre jobb jag har haft:

Skoförsäljare, Vikarie inom barnomsorgen, hemtjänst



Tre platser som jag bott på:

Trånghalla(Jönköping), Prinsgatan(Gbg), Fräntorp(Gbg)



Tre tv-program:

Miami Ink, Felicity, Heroes



Tre favvo plagg:

Oh..Bekväma lite större tshirts/långa linnen, jeans, koftor/hoodies



Tre favvo maträtter:

Vegetarisk lasange, Pastarätter!, glass..haha ok...barnsligt förtjust i pizza



Tre platser där jag skulle vilja vara just nu:

Haha Gävle, Jönköping, Thailand

2009-03-08 @ 21:59:50
URL: http://malinnaslundh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0