1 maj

Gokväll.
Sitter i soffan nu efter en inte allt så jobbig dag. Har stådat hela lägenheten, dammat och hela köret. Dock så lämnade jag disken åt R, och nu har han diskat upp halva disken. Resten tar han nog(!) imorgon.. hoppas jag. Har även ätit tacos. Var så  tvungen till att äta en god middag då jag var förbannat sugen på godis och hela baleten idag. MEN! Jag har inte brutit mitt löfte, jag ska vinna! Var nyss ute på en promenad också, med mig själv. Gick runt kyrkan, plockade lite blommor och satte i en vas hos farmor och farfar. Var ingen lång promenad, tog ca 30 min. Men det är åtminstonde bättre än ingenting, eller hur? Gick ju powerwalk, så lite har jag nog förbrännt :)

Igår, Valborg, var vi nere hos Anna och Johan. Jag gjorde en smarrig potatisgratäng, sallad, baguette och grillat kött. Till detta drack vi vitt vin, och det var så himla gott! En underbar måltid! Vi satt ute hela kvällen och käkade mat och därefter spelade vi kortspel, plump. det gick ganska bra faktiskt :) Jag kom åtminstone inte sist, för det gjorde R. Trevligt, trevligt.

Som sagt, tävlingen mellan mig och Anna rullar på. Men idag har det varit lite jobbigt. Har ändå motionerat varje dag (förutom igår) och inte ätit något onyttigt. Jag är så grym!!

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0