En lista ...

... när man har tråkigt, kan vara kul att göra.

SENASTE:
1. Dryck: Vatten
2. Telefonsamtalet: Jenny, min lillasyster
3. SMS: Sandra, tror jag?
4. Sång du lyssnade på: Creed - One
5. Gången du grät: Hmm, i onsdags tror jag?

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Skulle vara Roberts och mina alla promenader då.
7. Har någon varit otrogen mot dig: Ja, jag tror det.
8. Har du varit otrogen: Räknas en fyllekyss när man var 16? :/
9. Förlorat någon speciell person: Ja, min älskade farmor.
10. Varit deprimerad: Beror la på hur man deffinerar ordet deprimerad?
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Hmm, nej det har jag nog aldrig gjort.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Svart
13. Rosa
14. Vitt

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Jaa, Pörnill
16. Fått ditt hjärta krossat: Nix
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Japp
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: På sätt och vis, ja.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Verkligen!
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Nej, och skulle fallet vara så, skulle jag nog inte bry mig.
21. Kysst en kompis: Nix

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat IRL: Alla
23. Hur många barn vill du ha: 2 - 4 stycken
24. Har du några husdjur: Ja, vi har två katter som heter Lucifer och Xenna
25. Vill du ändra ditt namn: Orka byta förnamn. Men efternamnet vill jag byta i framtiden
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hm, jag tror faktiskt att jag jobbade och hade kalas på kvällen
27. Vilken tid vaknade du idag: 10:40
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Skrev med Lina på facebook, ändrade min design och försökte sova.
29. Någonting som du längtar till: Mitt körkort och barn
30. Senaste gången du träffade din pappa: Igår, utanför affären
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Skaffat körkort tidigare
32. Vad lyssnar du på just nu: Roxette
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Eh, ja?
34. Vad gör dig irriterad just nu: Roberts såkallade skönsång.. Han sjunger med i texten.

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Carin
37. Singel/upptagen: Förlovad
38. Stjärntecken: Lejon
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Röselidsskolan och Hjällsnässkolan
41. Gymnasie: Lerums Gymnasie
42. Högskola: Göteborgs Universitet - Pedagogen - Lärarprogrammet
43. Hårfärg: Brun/Röd/Blond något?
44. Långt eller kort: Mellan
45. Längd: 169 cm
47. Vad gillar du gällande dig själv: Mina ögon
48. Piercings: Räknas öronen?
49. Tattoos: Nix
50. Höger eller vänster: Högerhänt

DIN FÖRSTA:
51. Operation: När jag var ca 1½ år och klämde av hela långfingertoppen - sy
52. Piercing: Om öronen gäller så var jag sju år
53. Tatueringen: Planerad i framtiden
54. Bästa vän: Anna
55. Sporten du spelade: Fotboll och Innebandy
56. Husdjur: Höner, katter, kanin och hund
57. Vaccination du minns: Som jag minns, det måste ha varit i klass 4 då vi tog stelkrampen
58. Konsert: Vet inte
59. Förälskelse: Som jag minns, Robert - vi gick i samma klass som små
60. Alkohol du drack: Jag har alltid fått smaka av pappa...

JUST NU:
61. Äter du: Rostad macka och oboy
62. Dricker du: Vatten
63. Är du på väg att: Bädda sängen
64. Lyssnar du på: Roxette - Dressed for Success
65. Väntar du på: Eurovision Song Contest

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Absolut! Mitt liv kretsar ju runt det!
67. Vill du gifta dig: Om Robert vill ...
68. Karriär i åtanke: Förskollärare

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon
70. Kramar eller pussar: Kramar, sen pussar :)
71. Kortare eller längre: Längre!! Aldrig en kortis i min närhet...
72. Yngre eller äldre: Äldre, inga yngre här inte
73. Romantisk eller spontan: Gärna båda egenskaperna, fast med måtta.
74. Snygg mage eller snygga armar: Oh, I love biceps!
75. Tatueringar eller piercingar: På Robert - tatueringar.
76. Känslig eller inte: Han skall visa känslor!
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Blandat

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Nix
80. Gjort något sjukt spontant: Hm, kommer inte ihåg?
81. Tappat glasögon eller linser: Använder inget utav det
82. Haft sex på första dejten: Nix
83. Krossat någons hjärta: Kanske
84. Har någon krossat ditt hjärta: Nej
85. Har du blivit arresterad: Nix
86. Dissat någon: Hmm, kanske?
87. Gråtit när någon dött: Vem fan gör inte det?! Idiotisk fråga!
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Haha, Nej, det tror jag inte.

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Men självklart!
90. Mirakel: Beror på
91. Kärlek vid första ögonkastet: Till viss del, du kan vara attreherad av någon, men inte kär.
92. Himlen: Religöst? Nej. Jag tror att man föds på nytt.
93. Tomten: Ja, när jag var liten.
94. Att kyssas på första dejten: Känner man för det så
95. Änglar: Ja, absolut! Skyddsänglar.

JA! SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: När jag var liten och gick på lågstadiet
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, det tror jag. Annars är det ingen idé att ens försöka ha ett seriöst förhållande.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Robert och min familj
100. Att posta det här är 100% sanning: Ja, det är det.


Jag utmanar alla som vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0