. . .

Har vilat en stund nu och det känns bättre. Yrseln har nästan fösvunnit helt men jag är ganska trött. De där raggmunkarna gjorde nog susens, nästan.

Sitter nu i soffan och kollar på House. Han är så himla rolig och elak. Älskar det där programmet.

Förresten, jag läste lite på Blondinbellas blogg imorses, där stod det att man ska tvätta sin Rougeborste, vilket jag hört förr, men inte vetat hur jag skulle göra. Hon hade skrivit att man skulle tvätta med shampoo, så jag gjorde det. Och fy fan säger jag bara. Det bara forsade smutts och äckligt ur den, till synes, så rena borsten. Riktigt äckligt. Så det kan jag rekomendera er alla. Ta din borste, blöt ner den, häll på lite shampoo och tvätta tills den blir ren. Som Blondinbella skrev, så blir man äcklad av hur smuttsig borsten är och man förstår att hyn inte alltid är så fin....

House kallar.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0