Hela dagen

Satte klockan på 6:00 idag, men självklart har jag stängt av den och vaknade vid 9:00 i ett ryck. Självklart har jag försvoit mig, igen! Jag som skulle till Lina.. Så jag smsade snabbt till Lina och sa att jag försovit mig men att jag skulle skynda mig. sagt och gjort, jag satt på bussen till stan 9:25. Och då hade jag inte ätit frukost, duschat eller gjort mig iordning alls. Hann precis packa ner datorn och lite böcker och ta ett päron i handen, innan jag sprang bort till bussen. Nu har jag försovit mig två gånger på  en vecka! Det är inte normalt för mig, jag försover mig aldrig annars!

9:55 var jag i Hjällbo och där mötte jag Lina och Texas (Jockes hund), vi gick upp till dem för att sätta på lite te som vi skulle dricka, och därmed min frukost för dagen - ett päron och en kopp te. Lyckat. Sedan satte vi oss och lyssnade på mina intervjuer och kollade igenom hennes, vi gjorde en "karta" och sedan utgick vi ifrån den. Har faktiskt gått hyffsat bra idag, och analyserna är i princip klara, vi skall bara sammanställa lite nu. Och självklart skriva en diskussion och lite så. Det kommer gå bra, för vi är redan uppe i tre sidor och minimummet är just tre sidor.

Lina gjorde lunch också, spagetti och köttfärssås, plus vegetarisk röra åt mig. Hon var förvånansvärt duktig för att aldrig ha lagat vegetariskt förr. Och det var gott. Men Lina kokade spagetti för en hel armé, och då överdriver jag inte! Vi räknade ut att hon hade sju portioner kvar med spagetti och köttfärsås, så nu får hon leva på det veckan ut. haha.

16:12 tog jag bussen hem från Hjällbo, och nu sitter jag i soffan och läser bloggar. Robert har nyss kommit hem, och kan ni gissa vad han gör? Jo, spelar NHL, som vanligt. Skall snart laga en liten middag. Vad det kommer bli vet jag inte, men något blir det :)

Hörs senare!
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0