Helt helt inlägg om Anna, min vän!

Återigen ligger jag sömnlös om natten. Klockan är nu 00:30, R sover som en gris. Det är så kul när han somnar för då börjar han snarka. Haha. Låter riktigt som en gris också, nästa gång så ska jag nog försöka spela in det.

Var nere hos Anna och Johan förut, min favvo Anna! Jag ser oss lite som en familj faktiskt. R skrattar åt mig när jag säger så, men jag gör faktiskt det. Jag vet inte varför jag ser det på det sättet, men, vi fyra kommer bra överrens, hittar på saker tillsammans och har så himla kul tillsammans. Senast var ju den såkallade Rodtripen till Finspång. Anna och Johan är några av de bästa som jag känner. Vill jag gråta kan jag gå ner dit och göra det, utan att skämmas. Vill jag fisa så kan jag göra det, för de gör det i min närhet osv. Och Anna, hon är en utav mina allra bästa vänner, om hon inte till och med är min bästa vän? Hon är så grym, eller jag kan inte förklara henne med ord - hon måste upplevas! Men detta kunde jag inte tro om oss år 2007 då vi började umgås igen, efter flera års uppehåll. Jag trodde aldrig att vi skulle bygga upp den relationen som vi har idag. Men det har vi gjort, och det är så skönt att veta att jag faktiskt har Anna. Min älsklings Anna :) När hon och Johan var i Thailand i tre veckor, kändes det som en evighet. Det var så tråkigt att bo i Gråbo då, att itne ha någon att slänga några ord med över balkongräcket och så. Anna är min favorit helt enkelt :)

Bara så att du vet Anna, jag finns här för dig! We are family in my eyes.

Nu ska jag vandra vidare bland alla bloggar..
/ C

Kommentarer
Postat av: Banana

Fällde ett par tårar till detta inlägg! Fint att du ligger och tänker på mig på nätterna :D Och jag är helt seriös med tårarna! Tack Carin du är bäst! Jag sätter strax på kaffet

2009-05-15 @ 12:52:24
URL: http://ingenlästeändåmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0