Jag äcklas av sånna som dig ...

... Desirée Nilsson. Jag förstår att du inte ligger på samma mognadsnivå som jag. Men för i helvete, vad är det för inlägg du gör i din blogg? Egentligen kan jag inte förstå hur sånna som hon kan bli kända. Jo, jag kan förstå det på så sätt att hon provocerat fram ilska hos Sveriges bloggläsare, men hon tror att hon är känd för att hon är snygg, blond och smal. jag skulle mer vilja påstå att hon är känd för att hon är korkad och elak. Nyss har hon lagt ut ett inlägg om att människor med fräknar och leverfläckar är äckliga och att om hon själv haft det så skulle hon begå självmord. Jo tjena, hej och välkommen till Sverigies största fjortis.

Egentligen irriterar det mig att jag ens läser henens blogg eller ens orkar bry mig om vad hon skriver. Men hon är så förbannat störd.
/ C

Kommentarer
Postat av: L

Hon är min idol...NOT

2009-05-15 @ 15:18:56
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0