Kafferep, aptit och skratt

Var nere en sväng hos Anna förut. Vi drack kaffe och käkade jordgubbar och ananas. Passade för två stycken som inte äter sött och onyttigt, eller hur? Jag tycker att vi är grymt duktiga faktiskt. Heja oss, heja oss, heja oss!

Tänkte slå en signal till henne senare, om jag orkar, och kolla om jag kan få låna en box eller två av henne.. Får se vart planerna för oss senare. Jag måste i alla fall komma på vad vi skall äta idag, jag och R. Kanske sallad, klyftpotatis, kött, vitlöksbröd och dressing? Eller kanske inte. Har ingen aning om vad jag vill äta idag.

Har nyss ätit första "måltiden" för idag.. resterna från igår. Om man inte klassar frukt som mat, men det gör man la inte? Har verkligen inte varit hungrig idag, konstigt nog. Men, alla har la sina dagar antar jag.

Förresten, vill bara meddela er att Desirée Nilssons blogg är avstängd, enligt hennes vän Paulina Danielsson. Jag själv tycker att det är rätt åt henne :D

/ C

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha rätt åt henne! :P

2009-05-15 @ 19:00:21
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0