Morgonpromenad med Ludde och Harry


Ludde & Harry

Vi gick runt Hörnemosse idag igen, gjorde det igårkväll också, tillsammans med Anna. Ludde sprang mestadels lös medan Harry satt i koppel. Harry sprang hela tiden och käkade maskrosor, det var jättekul, och jag föröskte verkligen att få med det på kort, men det gick inte så bra. Fick däremot, som ni ser, ett relativt fint kort på dem båda.

Har gått skapligt bra med mammas katter här hemma också. Först tänkte jag att de skulle bli helt tokiga, men det har de inte. Elvis sover uppe på min tvättställning, Sixten har gått och lagt sig någonstans - på ett hemligt ställe för jag har inte sett honom på ett tag, och Nisse, gamla lilla Nisse. Han kissade på mina tidningar/reklam och på min tv-licensräkning! Haha :) Han är som han är.

Nu ska jag se på Top chef och käka lunch.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0