Morgonpromenaden avklarad

Jag och Anna tog oss i kragen och gick den såkallade mördarrundan. Vi hart alltså gått med stavar i 1½ timme, och det är la ganska bra. Det tycker i alla fall jag och Anna.

Så vad blev min frukost nu när jag kom hem? Ja, ett päron och en cola zero har jag ätit hittills. Nyttigt va? Inte speciellt. Men jag är inte hungrig, tyvärr. men snart måste jag äta lunch, för jag vill inte förskjuta mina måltider. Så vid 12 skall jag värma upp lite rester från igår. Ett hokuspukus test med stekt potatis, blomkål, broccoli, morötter, bönor, vitlök och matlagningsgrädde. Vart faktiskt ganska gott, och borde vara helt okey dagen efter också.

Nej, men om man kanske skall hoppa in i duschen efter svettbomben jag fick från motioneringen? :)
/ C

Kommentarer
Postat av: Renée

Sv: kul! jag skriver upp dig så får vi se vem det blir :D

2009-05-15 @ 11:57:54
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: boniebonx

haha lol, men hon gör ju de :) Ibland klipper hon ut delar av sitt face på bilder, är en kvadrat ruta, elr rektangel lolol. Kanske väl för synligt är det med den dära konstiga "tannen" :)

2009-05-15 @ 12:45:26
URL: http://boniebonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0