Nackbesvär

Första dagen jag hade ont i nacken var i lördags. Det började när vi var på Viberga i Finspång och handlade. Därefter har det kommit och gått om dagarna. Idag har jag däremot haft ont större delen av dagen. Jätteirriterande. Ont gör det med! Har däremot alltid haft lite problem med nacken, får lätt ont. Kan kanske vara efter bilolyckan som jag och min familj (förutom pappa) var med om när jag gick i 3:an? Ingen blev skadad då, men det var en jäkla smäll alltså, och vår bil var bara skrot. Fanns ingen chans till att den skulle överleva, inte med den farten som den andra bilen kom i... Hur som helst tror jag att jag kanske har en lättare whiplasskada, som dyker upp lite då och då.

Det hemska med just den olyckan var att ingen, verkligen ingen, kom fram för att ta reda på hur vi mådde. Lastbilarna bara körde förbi, människor stannade och kollade. Men INGEN kom fram. Helt sanslöst tycker jag. Hade jag sett en bilkrock eller annan olycka, nog fan hade jag sprungit fram och kollat läget, hjälpt till osv. Men ingen gjorde det för oss. Där satt vi, i mitten av korsningen, och var i vägen för annan trafik, men ingen kom fram..

Dagens samhälle är sinnessjukt.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0