Onsdag

Inatt kom jag på en sak. Jag har längtat till den 25 maj av den enkla anledning att pengarna kommer då. MEN, så kom jag på att det är ju min och R;s 3-årsdag då också samt vår 2-årsdag för förlovningen..!! Hur kunde jag glömma det?

Idag har jag pluggat lite, skrivit på min och Linas rapport och fixat lite med layouten på den. Måste ju se snyggt ut. Har även suttit i flera timmar med Anna och druckit kaffe samt ätit färsk ananas. Mumma! Vi har pratat om seriösa saker och jag har läst ett personligt brev. Hoppas verkligen att allt löser sig och blir bra nu. Jag håller tummarna!

Just nu håller jag på att laga mat. Det blir klyftpotatis, kött/falafel, sallad, kallsås samt baguette. Mums, jag är gör hungrig! R; kommer snart hem också, och senare ikväll kanske jag och Anna drar på en promenad? Om humör/väder/andra händelser tillåter. Vi får se.

När R kommit hem så ska jag kolla lite på bio och så, inför vår årsdag. Fast vi hittar nog på något på söndagen, eftersom att det blir stressigt på måndagen. Jag funderar på om vi ska se "Änglar & demoner", fortsättningen på "Da Vincie koden".. Vi får se vad det blir, men något blir det.

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0