Promenad med Pörnill

Vi gick en sväng igår, men jag ville inte gå för långt, för hon kan faktiskt föda närsom helst! Och jag hade ingen mobil med mig, så jag ville hålla mig i närheten av civilisationen och inte dra ut henne i skogen. Promenaden gick bra, så satte vi oss på trappan där hon bor (där jag bodde förut) och pratade. Då högg det till i hennes mage och hon tog sig snabbt för magen. Och jag fick panik och tårar i ögonen! Jag tänkte; - Nej! Bebisen får itne komma nu! Stanna där inne! Hur fan ska jag klara av detta?! Hjälp mig någon! Tydligen såg Pörnill i mina ögon att jag vart vettskrämd, så hon sa att det inte var någon fara och att lilleman bara sparkade henne. Haha :) Så jag oroade mig i onödan! Men jag ska ALDRIG mer gå utan min mobil när jag är med henne, aldrig!!

/ C

Kommentarer
Postat av: L

Barnmorska är inget yrke du funderar på eller?

2009-05-20 @ 16:51:27
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha du är så himla söt vännen, jag lovar att säga ifrån om det är dax om du är i närheten haha..

Nu när jag sitter och läser vad du har skrivit så hör jag din röst som läser det för mig, rätt skrämmande faktiskt! ;D Kram!

2009-05-20 @ 22:52:29
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0