Sova, vad betyder det?

Jag kan inte sova och det irriterar mig! Robert ligger redan och sover, snarkar som en gris gör han med, ibland :) Kanske borde ta en bild på honom och lägga upp på Facebook? haha. Undrar om han hade uppskattat det? Kanske, kanske inte.

Ligger här och kollar runt på folk som jag inte gillar.. googlar och lite annat. Kollar hus/lägenhets priser i Finspång, bara för att det är kul, och för att jag vet vart några ligger. Att det får lov att vara sådan skillnad på priser, när det bara är ca 30 mil mellan. Helt sjukt egentligen. Och om man kollar i Haparanda och övriga Norrland, ja, det ska vi inte ens tala om! En herrgård för samma pris som ett standardhus här nere? Robert påstår att han vill flytta upp till Kiruna, men då får han faktiskt göra det själv! Jag vägrar. Ska jag flytta någon annanstans, så blir det i alla fall inte uppåt! Never. Det räcker med sommarstugan på annat håll.

Nej, men jag ska la googla vidare, tills jag blir trött. jag förstår egentligen inte varför jag är pigg? Förut var jag jättetrött och somnade nästan i soffan till hockeyn, men när jag borstat tänderna och lagt mig i sängen, nej då är fröken Persson pigg som en lärka.. Märkligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0