Vad har jag gjort idag?

Jadu, vid 10:00 gick jag upp ur sängen. Hade suttit med datorn i sängen och fixat Spotify, som alla redan har. Jag och Robert är la sist ut med det, men nu har vi det. Jättekul. Man kan söka på flera olika artister, år och låtar. Gör fräckt :)

Vid 11-tiden kom Lina hit. Hon hade gjort sina intervjuer redan, och jag ska göra mina på måndag. Klockan 16 skulle hon jobba, så då ansåg hon att det var onödigt att åka hem till Hjällbo och sedan tillbaka till Olofstorp igen. Såklart fick hon komma in till mig och spendera sin dyrbara tid. Gick en sväng till Bonum och shoppade kattmat och frysta grönsaker, därefter gick vi till *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip* och fixade present till Anna. Annars har vi ätit lunch, ett ihopkok från min egen fantasi som vart helt okey, druckit te och suttit och pratat om allt från skola/betyg till sex - hur man kan tända på bajssex och urinsex. Haha. En härlig blandning av olika diskussioner och ämnen. Dock kom vi inte fram till hur man kunde tända på dessa två olika fetischer.. Någon som har ett bra svar på det?

Nu är klockan 19:10 och jag sitter i soffan. Robert har lagat till sig lite nudlar, som jag inte alls tycker om. Senare, mellan 20 - 21 ska vi ner till Anna och Johan. Hon fyller ju år idag, så hon skall få present från oss och sedan tror jag att vi ska se på Eurovision Song Contest, om inte så ska jag åtminstone se den hemma ikväll.

Nåja, jag tänkte eventuellt fixa lite kvällsmat här strax.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0