Yrsel

När jag kom hem från besöket på jobbet och mina intervjuer så blev jag yr. Jag är fortfarande yr och allt snurrar. Känns nästan som om jag vore full, för jag har lite svårt för att stå rakt. Allt snurrar liksom. Tog en kaffe med Anna och käkade några melonskivor, har ätit dåligt idag så jag var tvungen till att få i mig något. Därefter gick vi till bonum för att handla. Jag var fortfarande yr och kände att jag när som helst skulle ramla ihop. Men jag bet mig i läppen och bestämde mig för att inte skämma ut mig i bonum. Jag köpte frysta raggmunkar för att äta när jag kom hem, tillsammans med lingon. Något måste jag ju få i mig.

Nu ligger jag här, i min säng, och har nyss ätit tre raggmunkar. Tänkte kolla lite på Friends på datorn, och ta det lugnt. Hoppas på att yrseln snart försvinner.
/ C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, kul att läsa blogg. försök få i dej näring raggmunk me lingon e ju gott. igår åt ja blodpudding som man inte ätit sen man va liten, men de va gott :) idag ska jag göra blomkåls stuvning med bacon som man sen lägger i en ungsform o in i ugnen MUMS! take care

2009-05-18 @ 14:11:22
Postat av: Anonym

/ pernilla jonsson om det inte kom med att det va ja som skrev :P

2009-05-18 @ 14:12:24
Postat av: Carin

Hej Pernilla.

Nej, jag förstod inte att det var du, men nu vet jag :)



Ja, känns bättre nu faktiskt, raggmunkarna gjorde mig gott. Blodpudding ja, nostalgimat, men jag gillar det inte :) Ja, det låter gott. Själv ska jag göra pasta med någon gorgonzolaostsås.. får la se vad det smakar.

2009-05-18 @ 15:11:16
URL: http://fortrollamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0