Allum gånger två

Efter att ha suttit hemma halva dagen med en spelgalen man med dåligt tålamod och problem med att förlora bestämde jag mig för att låna bilen av Mervi och Reine och hämta mina tajts som Lina hade. Samtidigt tänkte jag åka en sväng till Allum, så jag frågade Lina om hon skulle med, trots att vi var där igår också :) Målet med bilresan; Allum! Först hämtade jag Lina hemma hos henne i Olofstorp/Björsared sen drog vi till Partille och Allum, via vägen mellan Bergsjön och Kortedala. Där har jag aldrig kört, så det är tur att Lina vet hur man kör :)

Detta har jag köpt på Allum igår och idag; Två stycken linnen/tunikor som är likadana fast i olika färger, vit och gammelrosa. Ett par svarta matta tajts och ett par svarta trikå tajts - glänsande material med andra ord. Jättefint. Så det är vad jag skall ha på mig imorgon, tillsammans med min svarta bolero och mina svarta stövlar.

Imorgon är det ju som sagt dop, och jag skall lämna Robert imorgon vid 10-tiden, antingen vid kyrkan eller hemma hos Veronica. Sen skall jag hem och göra ordning mig och vid 13-tiden skall vi vara i kyrkan i Partille för dopet. Mysigt! Får absolut inte glömma min kamera, måste ju ta kort! :)

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0