Ännu en utmaning

Denna utmaning kommer från en annan blogg, som jag halkade in på.

- Vilket är det mest pinsamma band du lyssnat på?
Eh, vet inte. Finns nog många, men de är nog för pinsamma att komma ihåg namnet på?


- Hur många timmar har du suttit som mest vid datan?
Hmm, hade en period när jag var yngre och bodde hemma då man satt HELA natten lång. Så ca. åtta timmar kanske?


- Vilken färg har din cykel?
Gul, och den heter B1.


- Blondin eller brunett?
mittemellan, med stänk av rött.


-Vilken färg har du på texten på msn texten?
Svart.


- Vilket stjärntecken är du?
Lejon.


- Rakar du av dig dina ögonbryn?
haha. NO WAY!


- Har du husdjur?
Yes, två katter; Xenna och Lucifer. Snart får vi två till, gamlingar som följer med huset. Sotis och Leo.


- Vilket smeknamn gav din mamma dig
när du var liten?
Grodan och KajsaKavat :)


- Är du kär i någon just nu?
Min pojkvän Robert. Annat vore konstigt.


- Har du brutit på tyska för att imponera på en kille/tjej?
Tyska? Haha, nej verkligen inte.


- Har du sagt "lol" någon gång under ett samtal?
Aldrig och skulle aldrig göra det heller.


- Har du ätit godis för hundra kronor?
Nej, det tror jag inte i alla fall. Vem orkar det?!


- Vad är du beroende av?
Tuggummi


- Vad har du för fobier?
Älgar, grodor, maskar och äckliga småkryp.


- Berätta detaljerat det äckligaste du har ätit?
Det vill jag inte.


- Hur lång är du?
169.


- Om du var ett verktyg, vad skulle du vara då?

Öh, en tång kanske?


- Sover du med gosedjur?

Japp, min nalle Örebro är med mig överallt!


- Vilken mobil har du?

En Sony Ericsson w200i.


- Vem var den senaste du fick mms av?

Annette, min jobbarkompis. Men jag kan inte öppna sånna.


- Vem var den senaste du fick sms av?
Antagligen Lina? :)


- Vem ringde dig senast?
Lina


- När duschade du senast?
Igår.


- Vem tänker du på nu?
TOMTEN! :D


- Om du fick ge 25 miljoner till någon vem skulle du ge det till då?
Mina framtida barn, eller Robert. Så att vi kan renovera huset :D


Jag skickar utmaningen vidare till: Alla som vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0