Dagens middag . . .

. . . blir något så glamoröst som rester. Precis, ni läste rätt, rester. Jag är inget  fan av rester direkt, men det vart så himla mycket över igår när vi ätit mat. Pannbiff och potatis. Så idag skall jag tärna ner potatisen och steka upp den, tillsammans med lök. Jag skall även värma upp några pannbiffar och falafel samt steka ägg. Det är alltså dagens middag. Jag måste sluta slänga så mycket mat som jag gjort under dessa år, då jag och Robert flyttade hemifrån. Det är snart tre år sedan, och jag vågar inte ens tänka ut hur mycket mat jag har slängt, som jag absolut kunnat göra ordning och äta dagen efter. Nu är det hårdhanskar som gäller!

Vi skall äta vid 17-tiden, för klockan 18;30 börjar mitt pass som jag skall gå på - BodyVive, och då vill jag inte vara svullen och tung i magen av middag. Så det är bäst att äta någon timme innan träningen börjar. Visst?

Lyssnar på spotify nu; Jeff Buckley - Hallelujah. En riktig goding!
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0