Dålig uppdatering idag...

Imorgon kommer Lina hit, vi skall plugga. Så jag skall upp klockan nio så att jag är i toppskick när hon kommer hit. Med andra ord ätit frukost och hoppat ur pyjamasen och kommit i något annat bekvämt.

BodyVive imorgonkväll också, 18;30 - 19;30. Förra gången vi var med på det, så hade jag sådant fruktansvärd träningsvärk efter det, i flera dagar! Men OH, så skönt det var att känna att man levde! :)

Pernilla och Daniel ligger inne på sjukhuset med lille Kevin också. Imorgon skall han opereras för han tappar vikt och det är inte bra för en bebis. Det var något med att magmunnen var för trång och då får man inte i sig maten och så kräks han. Så jag "passar" Pernillas blogg, uppdaterar när de behövs och hon säger till.

Idag hackade en viss person min brors facebook också, det var inte särskillt trevligt kan jag säga. Gud vad arg jag blev. Men nu är det över, äntligen! Ingen hoppar på min bror på det sättet, trots att han själv inte är guds ängel, men ingen är elak mot min bror i min närvaro! Thats it!

Nej, nu skall jag slänga mig på min man!
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Joo

Cool header, kolla gärna min blogg :)

2009-10-06 @ 22:13:00
URL: http://joosvensson.blogg.se/
Postat av: emma

Kikar in^^

2009-10-07 @ 12:21:11
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0