Om oss

Vad heter ni? Carin och Robert
Hur träffades ni? När vi började klass 1 år 1994, första gången.
Hur länge har ni varit tillsammans? 060525, med andra ord drygt 3½ år.
Är ni förlovade? Ja, det är vi. Sen 070525, på vår ettårs-dag.
Bor ni ihop? Ja, det gör vi. Och har gjort sen 070301
Har båda körkort? Jag har det sen 090901 och Robert håller på.
Kommer du ihåg er första kyss? Inte vår allra första puss, för då var vi så små, men starten till förhållandet.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jadu, ingen aning. Jag tror jag? Eller var det Robert?
Vem är äldst? Robert, 870325 och jag 870822. Han är drygt ½ år äldre.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är lejon och jag tror Robert är vädur.
Har ni barn? Nej, det har vi inte.
Vem fyller först på året? Robert
Vem sjunger bäst? Ingen aning faktiskt.. :/
Håller ni i handen på stan? Oftast, men inte alltid.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, det gjorde vi.
Vad har ni gemensamt? Barndomen, vissa vänner och åsikter. Syn på uppfostran och drömmar.
Blev du kär i första ögonkastet? Nja, jag tror inte det.
Har ni stora framtidsplaner? Barn och hus, ja hela paketet!
Har ni gråtit i varandras armar? Ja, det har vi.
Har ni varit utomlands tillammans? Räknas Danmark?
Vilket är erat bästa minne? För mig är det då vi förlovade oss, även om jag i princip förstorde allt för hans del..
Vem lagar bäst mat? Antagligen jag, då det är jag som lagar maten.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar på tv/film, badar och pratar.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, det gör vi la.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, det gjorde vi inte.
Blir du lätt svartsjuk? Tråkigt nog, Ja.
Brukar ni bråka? Bråka och bråka, tjivas skulle jag nog vilja säga.
Ringer eller smsar ni mest? Det blir nog mest att vi ringer.
Vilken är hans finaste kroppsdel? När han tränade var det helt klart hans armar!
Vad använder ni för preventivmedel? Jag åt p-piller i lite mer än 7 år. Nu är det endast kondom.
Pratar någon av er i sömnen? Ja, Robert. Han sa senast inatt; "Jag varnar dig, jag varnar dig sa jag!"

Kommentarer
Postat av: caroline

vad söta svar ! (:

2009-10-05 @ 18:31:26
URL: http://caaarruw.blogg.se/
Postat av: sandra♥

haha vad rolig du verkar va i sömnen X)



-lämna gärna en kommentar i min blogg också, kram♥-

2009-10-05 @ 18:42:43
URL: http://littlesandra.blogg.se/
Postat av: NOESCAPE

sv: you are welcome ;)

haha, roligt att han sa det i sömnen ju! Men lite läskigt! ahha ;D

2009-10-05 @ 20:08:37
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: HÄNI

kul lista! :D

2009-10-05 @ 21:11:53
URL: http://hannamjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt blogg [:

2009-10-05 @ 21:13:28
URL: http://fiffilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0