Gomorron

Jag sitter här med en stor mugg te, med smak av sweet citrus och en klick honung. Nu väntar jag bara på att det skall svalna lite, lite. Så att man kan dricka det utan att få blåsor i munnen.

Mina läppar har börjat svida och jag förstår inte varför. Eller jo, antagligen har jag la fått nare, men jag har inte direkt varit ute i kyla och slickat mig runt munnen.... så varför svider mina läppar då? Åh, det värsta av allt var att jag upptäckte det igår när jag inte kunde somna, då man istället ligger och tänker på allt annat, typ "jag tror att mina läppar svider" känner efter "ja, det gör dem - varför?". Får ta och kleta  på lite vaselin och kanske någon annan fet salva. Idominsalva, som alla fjortisar har, det skulle man haft nu. Dock inte i den mängd som de använder. Men kanske använder de den för att de har sån fruktansvärd nare? :)

Nej, life is hard. Nu skall jag ta mig an mitt te.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0