Inatt kunde jag inte somna

Somnade inte förrän sent inatt, vilket är irriterande till tusen. Men, jag kom upp tidigt ändå, tack vare min man som ringde och väckte mig - som jag besällt av honom. Väckning varje morgon, annars kommer jag sova bort alla dagar som jag egentligen bör använda till projektarbetet.

Det regnade som in i BOMBEN inatt. Herregud alltså. Det smattrade och dånade och jag tänkte att snart kommer det säkert ett muller eller två, för det var verkligen som en enorm åskskur. Men det kom aldrig något och tillslut kunde jag somna, kanske runt 2-tiden. Men det är ändå alldeles för sent, och jag förstår inte varför jag inte kunde somna. För jag var ju trött och hade tränat och allt, men ja. Jag är la dum i huvudet eller något. Låg och försökte räkna får, och jag tror att jag kom upp till 100 något, men sen kommer jag inte ihåg mer och antar då att jag somnade någonstans där.  Eller vad tror ni?

Antar att jag bör ställa mig och vika all tvätt som bara ligger och dräller överallt, kanske borde planera middagen också, vad det nu skall bli. Får göra något som vi har hemma. Har kyckling till Robert i alla fall, vilket jag inte gjort på år och dar, så bör kanske göra det. Då blir min man glad :)

Ikväll är det Idol, tjejernas tur. Jag hejar på Tove!
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0