Kommisarien och havet

Kollar på den serien, sista delen idag. Nu är det paus för nyheterna. Är dock väldigt, väldigt tråkigt att den är dubbad till svenska, inte alla skådespelare, men de flesta är tyskar. Och det är för mig otroligt konstigt då det är baserat på en svensk författares böcker .... Till och med Peter Haber talade tyska i förra avsnittet, och honom hade de dubbat till svenska efterå, fast då var det han själv som talade, men ändå!

Men eftersom jag började kolla på Kommisarien och havet så måste man också slutföra det, och se alla avsnitten. Handlingen är bra, sådant som jag gillar, men den kunde har varit så himla mycket bättre. Någon som håller med mig?


Vet inte om jag bloggar mer innan jag skall lägga mig, men isåfall så säger jag gonatt nu, så har jag gjort det. Imorgon skall jag ta bussen klockan 9:55 till stan. Är nog hemma runt klockan 13 - 14 tiden.

Tjenixen!
/ C

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag håller med dig fullt ut Carin. Tycker att handlingen i filmerna är bra, men blir tokig på att dem är dubbade. Det där med Peter Haber i förra filmen retade jag mig så mycket på. Kram

2009-10-05 @ 00:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0