Middagen är bestämd

Vaknade med ett ryck idag, av att mobilen ringde. Fick ganska snabbt huvudvärk på grund av denna ohyffsade väckning - ROBERT! :) Men det var upp och hoppa vid 9:30 tiden, mycket att göra tänkte jag. Och vart hamnade jag, om inte vid datorn och tv;en. Ibland blir jag riktigt frustrerad på mig själv. Mina planer för dagen var plugg och städning. Men jag har inte ens börjat, jo, jag har börjat med tanken, men inte kommit så mycket längre. Kanske borde göra det nu?

Har bestämt middag nu i alla fall, det blir hemmagjorda pannbiffar (falafel till mig), potatis, stektlök, sås och goda grönsaker. Det skall bli riktigt smarrigt och gott, längtar redan tills vi skall äta middag. Haha. Men måste först gå och handla lite, saknas lite ingredienser.

Men som sagt, städning var det ja.
/ C

Kommentarer
Postat av: emma

sv: hehe härligt:) Tack så mycket! Lägga till varandra på bloglovin kanske?:D

2009-10-07 @ 14:29:30
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0