Morrn, Morrn

Vaknade och gick upp vid 8;30, trots att jag sagt att jag skulle upp vid klockan 7 :) Typiskt mig. Har dammsugit lite och diskat lite, samt plockat undan och satt på en tvättmaskin. Lina skall ju komma hit, och det såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig här hemma. Även om jag inte är helt klar så ser det bra mycket bättre ut nu! Men städa är så fruktansvärt tråkigt, jag önskar att jag hade en städerska!

Lina och jag pratade förut, hon vill till backaplan för att köpa en jacka som hon har sett där. Visst, då hänger jag med. Inte för att jag ska handla, jag skall bara följa med :) Sen skall vi hem till mig och plugga, plugga, plugga. Och dricka kaffe kanske :)

Nej, nu skall jag borsta tänderna, smörja in händerna och le - sen är jag klar, typ.
/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0