Planering v. 41

Måndag; In till universitetet på handledning av mitt och Linas projektarbete, klockan 11. På eftermiddagen skall jag till gymmet.

Tisdag; Projektarbete hela dagen. Klockan 17 skall jag vara i Floda på Mary Key grej.. ? :/ Ev. gymmet efteråt.

Onsdag; Projektarbete hela dagen. BodyVive klockan 18:30, träna, träna.

Torsdag; Projektarbete hela dagen. Robert har körlektion, ev. hämta honom på kvällen.

Fredag; Köra Robert till halkan på Stora Holm utanför stan, klockan 7:30 skall han vara där. Hämta honom. Projektarbete. Gymma på kvällen.

Lördag; Inget planerat

Söndag; Inget planerat


Det är inte direkt en hård vecka framför, men det är oftast då jag blir trött och seg, när jag inte har mycket på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0