Projektarbete

Jag och Lina skriver ett projektarbete tillsammans nu - ovanligt att vi gör det tillsammans va? Nej, jag tror inte att ni tycker det :) Det är vi mot alla i skolan. Haha, låter som om vi är dömobbad och inte har några vänner, förutom varandra. Men så är det inte - vi har vänner! Vi väljer dock inte att skaffa fler, eller vad man nu skall säga. Vi håller oss på vår kant om man säger så.

Hur som helst, projektarbetet, eller B-uppsatsen kanske jag skall säga. För det är just vad det är, en B-uppsats. Sen har vi bara C-uppsattsen kvar att skriva, men den gör man inte förrän sista terminen. Vår B-uppsats handlar om barn i behov av stöd och hur de blir bemötta av sina pedagoger och andra kamrater på förskolan. Vi skall ha vår andra handledning på måndag, så nu har både jag och Lina suttit en stund och filat på varsin del. Jag på inledningen och hon på metoden - dock kommer vi att behöva utveckla båda delarna ju längre vi kommer i projektet. Men vi båda är intresserade av området och anser att en lärare bör ha kunskap och utbildning inom ämnet.

Eftersom att vi delat upp det nu i början så har jag skickat min del till henne för kommentar, och hon till mig. Sedan klipper vi ihop det och innan vi skickar in allt så kollar vi igenom allt så att vi har samma språk osv.

Nej, nu skall jag läsa Linas del och klippa ihop.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0