Regnet det bara öser ner

Det regnar ute, om ni inte har märkt det. Tydligen skall det göra det hela lördagen och även blåsa halv storm. Kul. Vad skall man då hitta på? Jag som gärna hade sluppit att städa, men eftersom det är så dåligt väder får man la ta sig i kragen.. Måste i alla fall stryka Roberts vita skjorta som han skall ha på dopet imorgon. För det har jag la nämt? Att vi ska på dop. Det är Veronica och Stefans dotter, Sofie. Robert skall bli gudfar och jag skall sno henne så fort jag får och kan ;p Veronica, läser du detta så ställer vi/jag, gärna upp som barnvakt om det skulle behövas! :)

Dop var det ja. På söndag. Men inget annat planerat denna helg, förutom att jag och Lina skall byta tajts. För vi köpte det igår, men självklart tog hon mina och jag hennes. Så vi skall försöka få fem bytta innan imorgon, för då skall jag ha dem.

Ont i axeln har jag också.
/ C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-03 @ 15:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0