Tända ljus

Har varit uppe hos min farmor och farfar idag och tänt ljus. Tänkte att det var på tiden då jag hade bilen. Skodan, den ska jag ha tills imorgon, så den skall stå på vår parkeringsplats - första och sista gången som vi har en bil ståendes där, antagligen.

Trodde att gravlycktan stod uppe hos farmor och farfar, men det gjorde den inte. Så först åkte jag till min farbror Roy och kollade om han hade den, det hade han inte. Sen åkte jag till min farbror Christer, han hade den. Så pratade jag lite med dem båda och så bestämdes det att jag skall vara hus-, blom- och kattvakt från och med den 21 oktober till den 6 november. Christer och Maggan skall tydligen åka till Spanien igen :) Skönt för dem.

Nu skall jag dricka lite kaffe, och försöka ta lugna och djupa andetag. För snart blir jag arg på mistern i huset -  han spelar fortfarande, trots sin dåliga egenskap om förlorandet. Han svär och är allmänt irriterad och sur när han spelar bil spel. Need for Speed. Så jag håller mig borta..

/ C

Kommentarer
Postat av: Malin

De beror ju på hur mycket tid man lägger ner. Man måste ju gå in på andras bloggar, ifall du har hittat till den knappen där de står Surfa/Samla poäng.

För mig har de ökat med ca 40 läsare hittills, så jag tycker de är jätte bra :)

2009-10-03 @ 21:43:55
URL: http://mestrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0