Tandläkaren - avklarad

Nu är jag hemma igen. Hade några små små början till hål, som vanligt. Och ett som var på gränsen. Så nu är det ännu mer skärpning som gäller - tillsammans med mer fleur och tandtråd. Hörde du det nu Carin - TANDTRÅD! men det är så jobbigt med tandtråd, men men. Jag måste ta mig i kragen.

Har lack i käften nu, så jag får varken äta eller dricka på en timma. Lätt för henne och säga när hon själv inte legat och gapat där som en fågelholk och torkat ut munnen. Jag är törstig ju! Och frukost måste jag äta med, ville inte göra det innan tandläkaren. Tycker det är så äckligt om man missat med tandborsten och de hittar matrester. BLÄ!

750kr som bortblåst med vinden, fast så drog de av 300kr eftersom att vi ungdomar har rabatt. Så valde att använda dem nu och betala 450kr istället.




Lina undrar om jag ska med henne till klädkällaren och IKEA. jag har inte bestämt mig än, men så ska jag ju gymma med Anna också, kan inte vara borta hela dagen med andra ord. Så måste nog prata med Lina innan jag bestämmer mig. Hade ju varit jättekul att åka iväg när jag suttit hemma hela veckan, men vi får se :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej Carin!

Nu känner jag mig så tråkig att just detta blir mitt första inlägg. Men.... ang tandtråden så har jag ett tips. Använd plackers och när du rengjort mellan ett par tänder, lukta på råden. Låter superäckligt och det är just det som e meningen. Man blir verkligen motiverad när man känner vad mycket skräp man har mellan tänderna egentligen. Ytterligare ett tips e att borsta tänderna tidigt på kvällen, när man vet att man inte ska äta något mer. Så e maninte så trött som när man gör det precis innan läggdags! Kram på dig!!!

2009-10-02 @ 09:25:57
Postat av: Malin - Hockeyfruga

haha ja de va minsann lika! fast vår är nog lite tjockare;P huha, ogillar tandläkaren..så ja är toknoga med tänderna haha ;D

2009-10-02 @ 14:54:14
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hihi ja, håller med!

haha asså.. den är jobbig :P

hoppas du får en kanonlördag!

2009-10-03 @ 11:52:58
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0