Väääääldigt dålig uppdatering!

Förlåt! Har inte uppdaterat på fyra dagar :/ Oops! ... I did it again

Hur som helst, lagar mat nu. Skulle egentligen ätit köttfärssås och spagetti, men det blev hamburgare och pommes. Är strax klart, så det skall bli gott. Hoppas det är något bra på tv samtidigt som vi äter med, brukar det inte vara - men man kan ju alltid hoppas.

Har pluggat hela dagen. Först var jag på VFU med Lina och observerade, sen satt vi hemma hos mig och sammanställde det vi sett och vad vi skulle skriva om. Så jag har pluggat hela dagen! Var nere en snabbis hos AnnaPanna och drack en stor MUGG med kaffe. Dock han det bli kallt innan jag druckit upp allt :)

Har inte tränat något, varken igår eller idag. Men det vart en promenad igår och jag lär nog ta en senare också. Om inte jag känner för att skriva mer på projektarbetet vill säga.

Nej, maten kallar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0