12:23

Nu vet jag anledningen till varför jag varit så känslig denna veckan och varför mitt humör har varit upp och ner! Det är den dära jobbiga veckan som alla tjejer har, varje månad. BLÖH!

Lina åkte hem nu, vi har pluggat klart. Vår frukost var jättegod och vi både blev kanonmätta. Så snart skall jag ta tag i mitt skrivande, kanske blir jag klar idag, kanske blir jag klar imorgon. Hur som helst så skall det vara inne på måndag - NO PROBLEMS! :)

Senare skall jag åka till Lerum och hämta Robert. För han börjar på körskolan idag, första lektionen. Heja honom! Så vi får la se hur det har gått och om de har kunnat uppskatta hur många lektioner han behöver ta.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0