Dagens bestyr

Först vaknade jag vid klockan 8 sen somnade jag om och vaknade klockan 10:30! OH NO! Hela dagen har passerat, typ. Så upp for jag och drack te och åt frallor från igår, min och Linas mysfrukost. Läste tidningen också, men fanns inget intressant där, som vanligt.

Hörde att Anna kom hem nu, hon ringer nog när som helst. Vi skall nämligen gå på promenad. Och här sitter jag i pyjamas, typ :) Dax att ordna upp dagen kanske? Ikväll går jag och Robert upp till Mervi, Reine och Sofia. Vi skall kolla på "Män som hatar kvinnor", för varken Mervi eller jag har sett den.

Annars är jag fortfarande irriterad över att mina pengar inte har kommit än. Kanske borde man ringa upp dem och fråga hur svårt det kan vara att sätta in pengarna när allt är klart och godkänt? Usch. Men men, så helgens planer är förstörda. Dock kan vi ju ändå ta bilen imorgon och åka lite, men vart då? Hmm. That's the fråga.

Nej, nu ringde Anna, dax att dra på sig ett par brallor och hoppa ner för trappan för en slurk kaffe, och därefter promenad.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0