Enkät med Lina

Lina kom hem till mig idag, tidigt imorses. Runt klockan 9:45. Vi handlade först lite på Netto inför vår frukost/brunch/lunch - nämligen våfflor med sylt och grädde. Smarrigt värre. Jag är dessutom helt förvånad över att Lina kan göra våffelsmet utan recept, för det kan inte jag :) Haha. Gott vart det i alla fall, och mätta som grisar.

Sen satte vi igång med enkätuppgiften som vi har i skolan. Det gick bra mycket snabbare att göra den än vad vi hade tänkt oss, så vi hann till och med att dela ut den på mitt jobb. Så imorgon eftermiddag skall jag dit och hämta den och sen på torsdag skall vi nog träffas igen för att sammanställa och diskuter den.

Däremot skall vi individuellt skriva om hur det har gått och varför vi har gjort den osv. Så det skall jag roa mig med i helgen, fast den skall endast vara på en sida. Så det är ju ingen fara på taket.
/ C

Kommentarer
Postat av: En trappa ner

Låter smarrigt värre med waffles!

2009-09-08 @ 22:16:12
URL: http://misscalvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0