ett två tre fyra fem sex sju åtta nio tio

Okey, jag kanske var något bitter igår när jag "kräktes" ur mig ett helt inlägg om att livet är jobbigt. Men det är faktiskt sant.

Hur som helst; nu mår jag bättre, eller ja, jag är gladare kanske jag ska säga. Jag har sovit och är redo för en ny dag. Lina kommer om ca 40 minuter och då skall vi till Bonum för att köpa färska frallor och gott pålägg så kan vi äta en riktigt mumsig frukost innan vi drar igång med pluggandet - eller så pluggar vi samtidigt. Om vi hinner skall vi också gå en promenad, och då går vi Hörnemosserundan, så kan jag visa Lina vart vi skall flytta.

För flytta det skall vi. Och när vi flyttat till huset så skall vi inte bo där i bara ett år, som vi gjort i de båda lägenheter vi bott i. Nej, då är det meningen att vi skall stanna där i några år, renovera och göra det riktigt fint - och låta våra framtida barn få växa upp i skogen. Det låter la mysigt? Men jag kommer nog knappt våga mig ut i trädgården. Det finns ju fästingar, ormar, älgar och andra äckliga djur i skogen! Och tänk då på höstkvällar och höstmorgonar då älgarna verkligen är ute och vandrar, TÄNK om jag möter en älg? Helt ärligt så skulle jag nog börja gråta och ja, sen vet jag inte hur jag skulle kunna komma därifrån. Därför måste vi skaffa oss en bil, så att jag kan köra bil hela tiden på hösten, så jag slipper träffa älgar! Robert kallade mig, för ett tag sedan, för en äkta betongtjej. Vad han nu menar med det? :)

Nu väntar jag bara på mina csn-pengar också, allt är klart! Håller stenkoll på min sida på csn. Så de BORDE komma, ja, imorgon? Det hoppas jag i alla fall, för nu har jag varit utan pengar ett bra tag, med endast 25 kronor på kontot. Och jag som hittat väääääärldens finaste boots :/ Nåja, det löser la sig.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0