Helgens bravader

Har nyss ätit frukost, te och källarfranska med paprika. Tro nu inte att jag vaknade sent idag, nej jag vaknade vid 10-tiden och tog genast upp min pluggbok och läste. Måste säga att jag kommit en bra bit på vägen, men om det hjälper mig ingör imorgon, det är en annan historia :)

Roberts pappa ringde nyss och frågade om vi skulle komma upp, och det gör vi nog. Dock tar jag med mig min bok upp, för jag behöver plugga.

Annars har jag/vi inte mycket planerat idag, blir en lugn dag helt enkelt. Funderar dock på middag, men det får bli ett senare problem.

Igår var vi uppe hos mina föräldrar, inte Robert dock. Men Mervi, Reine och Sofia var med upp. Vi gick på marknad och grejade, dock vill jag inte påstå att jag köpte mycket. Fem olika bröd sorter för 100 kronor och så närproducerad honung, och till det fick men en sådan där honungsslev. Så nu har jag druckit te med Ljunghonung - jättegott!

Idag fyller Sandra år, grattis!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0