Idol och ICA's pizza

Japp, har varit och hämtat Robert från körlektionen nu. Det har gått jättebra för honom och de räknar med att han allt som allt endast behöver 15 lektioner, så det bådar ju gott :) Samma antal som jag hade med andra ord.

När jag hämtat honom drog vi till ICA i Lerum/Hulan för att handla lite mjölk och något att äta. Det fick bli ICA's fryspizza. Den är faktiskt god, tro det eller ej. Hinner inte laga mat, så det fick bli så. Därefter tog jag en liten omväg och tvärnitade några gånger i Stenkullens industriområde - skitkul!

Nu skall jag slänga in pizzorna i ugnen och sätta mig framför Idol. Sen skall jag plugga igen, förlåt Anna. Men jag hinner inte promenera idag... :/
/C

Kommentarer
Postat av: Patrik Walentin

jo, precis! jobbigast i början.. men det fixar du ;)

2009-09-24 @ 20:00:53
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0