Måndag

Nu är jag hemma från skolan igen. Håller på att laga middag; vårrullar, ris, wookgrönsaker och jordnötssås blir det idag. Det får duga helt enkelt. Länge sedan vi åt vårrullar, så det är på tiden nu.

Har varit i skolan idag, som sagt. Var lagom kul. Först var jag på mitt temaval - lite info, därefter var vi på seminarium och skulle diskutera boken I en klass för sig. Den handlar om genus och hur man blir feminim och tjej i dagens samhälle - i skolan. Var sådär kul, men vi fick sluta tidigare för polisen ringde till min sem.ledare för något hade hänt med någon anställd. Så han var tvungen till att rusa. Vi tackade och bockade och gick.

Robert är på väg hem, han kommer nog närsomhelst, och då skall vi äta. Sen skall jag iväg och gymma med Anna, så det lir skönt.

Ikväll skall jag nog fortsätta och titta på Svenska Hollywoodfruar, och se vad de säger för idiotiska saker idag....
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0