Matförgiftningen är tydligen vardagsmat på restaurangen ...

En konversation mellan mig och Natalie Tengros på Facebook;

Natalie Tengros;
carin vart käkade ni när du blev dåålig?? jag jobbade på scheker bäckebol förr ochde finns en restaurang som de händer ofta på. tänkte kolla om de var samma;) kram
för ungefär en timme sedan · · Gilla / Ogilla · Visa konversation

Carin Marie Persson;
Jag vet faktiskt inte vad den heter. Aldrig ätit där förr. Men den låg där snett emot media markt och EM-möbler samt Chlas Olsson. Den hade röda skyltar med vit text. Så mycket mer vet jag inte :) KRam
för 28 minuter sedan · Ta bort

Natalie Tengros;
HAHAHAH!! det är den:) dom är fan sanslösa. vi ringde konsumentverket när vi jobba på schenker, för så många blev sjuka.. hahah. hoppas du e bättre kram
för 25 minuter sedan · Ta bort


Carin Marie Persson;
Jasså? Det var ganska många pensionärer där med, stackarna! Haha, men det låter ju helt sjukt - om ni ringt flera gånger och det ändå upprepas. Mamma sa att jag skulle ringa till dem, men jag orkar inte lägga ner tid på det. Liksom vad får jag för det? Tillbaka de tid som jag låg och kräktes som en idiot? Skulle inte tro det :) Därför skiter jag i det!

Men jag är bättre, känner av ibland att jag har lite ont i magen dock - men annars är det bra. Kram
för 2 sekunder sedan · Ta bort






Med andra ord;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0