Mördad?

Jag drömde att jag skulle bli mördad.

Vi hade varit på klassfest långt ut åt helvete. Och vi hade haft det jättetrevligt. Men för att komma hem var man tvungen till att åka både buss och sen båt. Och på båten gick jag bort till en hörnsoffa, där det låg en resväska som var full med klänningar och boleros - precis sånna som jag har hemma, min nya partyoutfit. jag hittade dessutom en annan väska, en liten svart med plånbok och nycklar tillhörande en tjej, som inte fanns där. Under tiden som jag kollar på sakerna så vänder jag mig om, och där står mördaren och säger att han tänker mörda alla vackra tjejer som beundrar klänningarna och som ens tänker tanken att sägga sig i den hörnsoffa. Då sprang jag och i hälrna kommer han efter...

Sen vaknade jag, och kom fram till att det bara var en dröm! Det var riktigt länge sedan sen jag drömde konstiga saker, det går liksom i perioder - kanske kommer jag in i en sådan nu igen? Skit också.. Nåja, I'm alive!
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0